۱۴۰۱ آبان ۱۱, چهارشنبه

خیزش انقلابی ایرانیان در روز ۱۱ آبان؛ مردم سنندج با شعار «مرگ بر دیکتاتور» به خیابان آمدند


خیزش انقلابی مردم ایران علیه جمهوری اسلامی با بر پا شدن تجمع‌های اعتراضی در شهرهای مختلف ادامه دارد. مردم سنندج روز چهارشنبه ۱۱ آبان به خیابان‌ها آمدند و شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند.

امروز و همزمان با فراخوان‌های دانشجویی برای تحریم کلاس‌های درس، دانش‌آموزان هم در کرج، مریوان، شیراز و اصفهان به خیابان‌ها آمدند و علیه جمهوری اسلامی شعار دادند.

در دومین ماه خیزش سراسری مردم ایران علیه جمهوری اسلامی، اعتراضات در شهرهای مختلف ادامه یافت و فعالان برای اعتراضات روزهای آینده و گسترش نافرمانی‌های مدنی فراخوان دادند.

با ادامه اعتراضات در محلات مختلف پایتخت و شعاردهی مردم از پنجره‌ها و بام‌ها، معترضان در تهرانپارس دست به تجمع اعتراضی زدند و شعارهایی از جمله «مرگ بر خامنه‌ای» و «آزادی آزادی» سردادند.

بر اساس ویدیوهای منتشرشده در رسانه‌های اجتماعی، مردم در خیابان حافظ تهران تجمع شبانه برگزار کرده و آتش روشن کردند. شماری از شهروندان در خیابان «پیامبر» تهران نیز شبانه تجمع کرده و شعار «مرگ بر دیکتاتور»‌ سر دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تداوم بلاتکلیفی عادل گرگیج شهروند بلوچ‌ در بند ۹ زندان مرکزی زاهدان

  عادل گرگیج شهروند بلوچ و از بازداشتیان اعتراضات زاهدان که در ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای اطلاعات بازداشت و تحت شکنجه قرار گرفته بود، همچن...