۱۴۰۱ بهمن ۲۴, دوشنبه

تداوم بازداشت و بلاتکلیفی ۴ شهروند در زندان رجایی شهر کرج


 میلاد آرمون، علیرضا کفایی، حسین نعمتی و مهدی حسینی، از بازداشت شدگان اعتراضات شهرک اکباتان تهران، علیرغم گذشت بیش از سه ماه از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان رجایی شهر کرج بسر میبرند.به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، چهار تن از بازداشت شدگان اعتراضات شهرک اکباتان تهران، در بازداشت و بلاتکلیفی در زندان رجایی شهر کرج بسر میبرند.

 

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: “میلاد آرمون در تاریخ دوازدهم آبان ماه بازداشت شد. وی به همراه علیرضا کفایی، حسین نعمتی و مهدی حسینی، با اتمام مراحل بازجویی، به زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند.”

این منبع مطلع افزود: “خانوداه آقایان آرمون و کفایی از زمان بازداشت این افراد تاکنون تحت فشار برای رسانه ای نکردن وضعیت فعلی این شهروندان هستند. همچنین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات میلاد آرمون در تاریخ نهم اسفند ماه برگزار خواهد شد.”

پیشتر دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده آرمان علی وردی بسیجی کشته شده در جریان اعتراضات سراسری خبر داده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تداوم بلاتکلیفی عادل گرگیج شهروند بلوچ‌ در بند ۹ زندان مرکزی زاهدان

  عادل گرگیج شهروند بلوچ و از بازداشتیان اعتراضات زاهدان که در ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای اطلاعات بازداشت و تحت شکنجه قرار گرفته بود، همچن...